Svar på tal / snabbt inlägg

Svar på tal:

Carin
om 23 februari 2011:

Hur tog det slut mellan dig och jimmy?
Och varför?

Var han din första stora kärlek?

Saknar du honom?
-
Vi bråkade hemskt mycket, han tyckte det var jobbigt att jag jobbade så mycket, nej det var han inte.
ja jag saknar honom men den gnistan som kommer när man träffar personen som man gillar väldigt mycket finns inte kvar, tyvär :(



Sitter hemma hos pappa med Chény och slappar, åker tillbaka till jobbet imorgon kväll sen i veckan blir det full rulle, rida sally, harley och salza varje dag, hoppas på att den förbaskade snön kan försvinna så jag kan brodda av harley och börja slideträna honom igen, för han har slidedojor (Y) ska verkligen vara mer aktiv nu, men mitt internet är skit segt ute i skogen så det blir för trist att sitta i en timme för o göra ett inlägg, men ska göra mitt bästa, ska fotta pollarna lite så ni får se dom ordentligt :) nu ska jag gå ut med hunden i fina vädret


Kommentarer
Postat av: M I C K I S

deeen finns på wru.nu

under tävlingar och resultat :)

2011-03-20 @ 11:22:24
URL: http://majckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0