23 februari 2011

Förlåt för dålig update men mitt internet har inte velat koppla in mej.
Sist jag skrev var i Torsdags. Red Sally på kvällen i torsdags och det gick bra :P :Fredags, anders åkte på clinic i findland så ove och jag hade stallet, hästarna fick vila, vi red bara varsin häst, Red sally och hon var meeeeega pigg, den tråkiga var att jag inte kände mej nöjd när jag ridit klart hellet, hon lyssnade inte alls och kändes som om jag mest fick sitta och dra henne i munnen, att whoow:a och samla henne gick inte alls. så körde mycket galopp och rakspår sen gick ja upp. på lördagen så red jag och sally ut i 16-, kloclan var 5 när vi drog ut, vi var ute i en timme och bara skrittade och myste :). På söndagen skulle vi rida slim,pedro,diamond och harley, jag red Harley och Pedro , men det var så dammigt att mössan var helt grå när vi var klara, så ville inte rida sally i ridhuset då så det blev ut i skogen igen och ove och larkan hängde på, det fanns några fina vägar att galoppa på och en stor åker sp dom fick springa av sej lite. Sen igår så kom anders och han red slim och pedro lite kort för det var så dammigt as i say, och sen hjälpte han mej med Harley på rakspår. sally, diamond och larkan fick vila, gick ner och linade salza igår kväll. Idag är jag sjuk, eller har så ont i magen att han mår illa. Så blev till att ligga inne idag. mamma kommer och hämtar mej idag och så ska jag ha ledigt tills söndag, sen jobbar jag från söndags kväll till onsdags kväll sen har jag ledigt till söndags kväll igen. Så när jag är hemma blir det inte så mycket bloggande, men kan ha en
fråge stund så ställ så mycket frågor ni bara orkar så lägger jag in allt i bloggen och lovar att svara på alla :)

kort på mej och sally när jag mjukade upp henne, lossa och förböja för att få henne smidigare

Kommentarer
Postat av: Carin

Hur tog det slut mellan dig och jimmy?

Och varför?



Var han din första stora kärlek?



Saknar du honom?

2011-03-13 @ 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0