Drömmar

Nu sker det grejer. Jag och min häst och även en tjej med sin häst har flyttat och snart blir det ennu en flytt till ett stall jag faktiskt fick mitt hästintresse ifrån. Ska bli så spännande. Kommer förmodligen inte ha bara en häst längre utan det kanske kommer en transport med nått lite yngre och MYCKET större nästa helg. Vill inte säga för mycket en men det är ett sto på 170cm ca tippade hennes ägare på att hon var nu ;) Jox mår bra och blir som varje sommar smällfet utan att ens stå på allt för kraftigt bete.. Mycket märkligt. När jag och Lovisa skulle lasta och flytta gick hon näst in till över mig.. Så snart kan jag nog bara skicka in henne i transporten och stänga själv. Wiho! 





Kommentarer
Postat av: KS Western & Horsemanship

Hej! Kul att hitta ännu en westernblogg, dig ska jag följa oftare nu! :) Vilken inriktning kör du på?:)

2014-09-26 @ 01:16:08
URL: http://kshorsemanship.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0