Veterinären och bild update.

Idag kl 11 har jag bokat tid till Strängnäs Djurklinik åt Chény som inte har varit helt okej tycker jag. Hon har varit seg och inte sig lik plus att hon kärvar i halsen ;/ min lilla knorr. Så nu ska jag försöka piggna till själv, lite kaffe kanske skulle sitta fint. Jag ska även ut till tobo innan jag åker tillbaka till Gotland och försöka rida Starlight Midnight. e: Starlight Slim u: Taco B Linda
Bilder på Taco när vi var ute på en tur i skogen.
*Svarten* 2 år.
Starlight Slim.
Taco och jag efter ett reiningpass i ridhuset.
Svarten i lördags i korallen. Finaste om du endå var min.
Här kommer en cool film från när Thomas tränade Roping på Bruce med Hasse, kan ni gissa hur han filmade?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0