9 maj 2011

Tänkte göra en snabb update!
Ny hingst har landat på Fem Stjärnors Ranch i Frankrike hos S-O J.
GUNSPINNER

Gunspinner är en 4-årig ​​registrerade American Paint Horse hingst fallen efter överstarna Smokingun ("Gunner"), som är den högsta Paint far i NRHA och utsågs nyligen till eliten NRHA Two Million Dollar Sire kategori, en ära bara höll av åtta hingstar närvarande. Gunspinner mor är en amerikansk Quarter Horse heter My private Enterpriz. Nathalie McEntire of Selma, North Carolina, födde upp hästen och sålde hingsten till Greenway Stables av Nederländerna under 2007.
- ska bli himla kul och få träffa denna snygging.
--
Imorgon (idag) klockan är 00:02 så har jag ledigt så den ska spenderas i cockpit ner till Danmark och tillbaka till Sverige.
--
Har börjar planera lite smått inför resan ner till Frankrike. Kommer förmodligen köpa enkel ner för jag vet ej hur länge jag kommer stanna. Åka från ARN - Arlanda. Med SAS - ScandinavianAirLines ner till Char De Gaulle Airport som ligger i närheten av Paris. Så hoppas hoppas att jag kan komma ner nu så fort som möjligt! Så TAGGAD!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERN

Snygg! Han ser ganska liten ut på bilden?

2011-05-26 @ 19:18:53
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Kristin - Westernbloggen

Otroligt snygg häst!

2012-02-08 @ 00:38:11
URL: http://westernbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0