16 maj 2011

Har varit hemma från gården några dagar för de har varit lite strul, men ska tillbaka snart.
Ikväll blire annat en western, ska nämnligen va med i min gamla ridgrupp, hoppspec, ska bli otroligt roligt. Saknar faktiskt hoppningen. Har lite planer på en ev medryttarhäst, 3 åring, inriden på flyinge osv, vi får se va som händer.
Skulle vara roligt o höra vad ni vill att jag ska skriva om.
Men tillbaka till hoppningen, jag kan berätta lite om vad jag gjort inom hoppningen osv, jag har varit medryttare på ett halvblod, som jag fick hoppa ca 1.20 med, sen en kompis häst som jag hoppade ca 1.35. De finns inget bättre en att rida en väl tränad häst, känna hela ryggen på hästen kröka sej över hindret, så maffigt!!
Ikväll hoppas jag på att få rida Racer, Jacken eller Grå. Är ju klubbmästare på Både Racer och Grå. Kulkul.


kort på mej och min pärla <3, ingen kommer nog någonsin förstå hur mkt hon betyder för mej. Älskade Gray And Cash. En Quarter kan fan mej hoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0