28 mars 2011

Fick bli bild på min korvkatt bobbo,

Nej mej hej alla, hemma och är sjuk, inte så kul men har hunden som sällskap, tänkte berätta kort om i förrgår när jag tränade för anders på clinicen, han tyckte jag har gjort ett bra jobb med henne nu när jag ridit henne helt själv, de värmde lite för har tränat hårt, han sa oxå att det är viktigt att om jag vill att hon ska hålla låg form så hjälper det inte att ta och ta i henne, utan samla försiktigt en gång sen ge en rejäl eftergift, så att man inte har någon kontakt med hästens munn, så de trände vi på när alla clinic deltagare kollade på, men dom berämde carina sallys ägare och sa att hästen gick jätte fint ;D sen tränade vi hennes spinn och de gick kanon. min duktiga tjej (L) sen gick ja ner med salza och fick lite hjälp och hon tyckte anders oxå att jag jobbat bra med :) sen skulle carina rida clinic på magiQ blue (harley) och då red Anders honom isf för carina ville att Anders skulle stoppa med honom, och då fick jag oxå berömm, ha sa att han hade fått lite mer egen motor, och bar sej jätte bra, så de va himla kul att höra. Nu ska hästarna få vila lite nu när jag är hemma och är sjuk så får vi hoppas att ja är bättre i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0