26 mars 2011

GodMorgon! Var tigit uppe imorse och fodrade vid kvart i 7, det är fullt med clinic deltagare på gården som ska träna för Anders idag och imorgon, så de blir ridning för mej lite senare, funderar på att rida till galoppbanan med Sally om ridhuset inte blir ledigt förens senare, vi får se, red Sally där igår efter att jag kört henne i ridhuset, ville egentligen rida längre i ridhuset med det var på dammigt så jag skrittate bort till galoppbanan och hade ca 3-400 meter att träna på som det var torrt och isfritt på :) red oxå Harley igår, han gick jätte bra, Salza fick vila igår men idag ska hon ridas igen, ska dricka upp mitt te sen ska ja dra på mej jeansen och knata ner till stallet för att släppa ut hästarna en stund. Sen ska ja mocka och köra spån till stenfans 2 hästar och en annan som jag inte vet vem som äger, sen blir de väl o ta de lught, gud så skönt!!! hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0