snabbt inägg

När Anders kom så gick han ner med Slim, jag med Harley och Ove med Diamond, tränade galoppfattningar från skritt för det ska reininghästar kunna, och sen tog Anders Diamond och Ove gick upp med Slim, då hjälpte Anders mej med byten och ökningar på rakspår med Harley, och Anders tyckte han gick så bra att det räckte för honom, sen åkte han för han hade brottom iväg, så då lunchade vi och sen gick vi ner med en häst var, Ove linade Salza och jag red Pedro. Ove filmade mej när jag körde rakspår så ska försöka lägga in den ikväll. Pedro busade lite i början sen gick de bra. Nu har vi ätit lunch och ska ner med 2 nya. Ska rida Sallyälskling och Ove ska ta Larkan. Imorn är inte Anders här så vi ska rida Slim, Pedro, LadyLark och får se om jag ska rida Sally, går hon bra idag så då kanske hon får vila. Men nu ska jag ner och rida min tredje häst för dagen, *pust* ;)

Pixi får stå för bilden


Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - VINN EN RYKTVÄSKA - bloggeventet Eurohorse 2011 goodiebags & hästbloggare

När anders flyttar till Frankrike då? Vad ska du göra då?

2011-02-17 @ 21:45:22
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: OLIVIA WESTERN

Fin blogg! :D

2011-02-20 @ 11:54:13
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar till Frida: Om allt går enligt planerna så ska dom åka första eller andra veckan i mars, har jag tur så åker jag med ner. Litet frågetecken fortf.

Svar till Olivia: Tusen tack :)

2011-02-23 @ 13:47:11
URL: http://livewithwestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0