Not good..

Känner mej sjuuukt besviken på mej själv, planerat in att rida både sally och larkan, men de blir varken eller idag.. mockade helt fel med axeln/ryggen.. visst det skulle säkert *gå* men vill inte rida när jag inte är helt ok i ryggen, kanske sitter lite fel i sadeln och det påverkar hästen väldigt mycket så vill inte rida nu, lite trist men men, ska vila ryggen och satsa på att rida imorn.

Ja det kan jag ju berätta, Grannen birgitt kom på snabb fika, när jag reste på mej så såg jag en liten svart sak komma travandes på sägen, då hade hennes shettis Lucky Boy rymt *haha* men skämt å sido vi fick fast honom sen mockade jag hela stallet, sen så skulle vi ta in hästar och jag gick upp för att hämta slim, jo... kan ni gissa vem som stodd och bråkade med honom? Pedro.... hingst + hingst = kaos! och tillråga på det, när jag gick fram så hoppade han åt sidan och gick rak ner till stohagen och höll på att nästan gå igenom eltråden, men han få tag i honom *phuu*..
sen skottade jag bort massa snö vid ridhuset så nu är fett fint där
(Y)
(bild på när jag red ut med grannen, det är hennes hästar, jag red Pomona och hon tog Amon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0