Förlåt mig!!

Förlåt så mkt för att jag totaldissat bloggen, men nu ska det bli ändring!! Har just fått svar på ett mail som gjorde mig väldigt glad. Man ska ju absolut inte roppa hej innan man kommit över bron men hoppas kan man ju alltid :)
Men kan avslöja liite om allt går som det ska*
Kommer försvinna från södermanland för att åka till ett ställe som tar in hästar för träning/tävling?
Lite cutting tror jag att det var, främst roping. Ska verkligen bli spännande om jag får åka ner dit och praktisera/jobba? Få lära mej roping.. har ju aldrig testat det så blir ju najjs, lite bra att ha reining bakgrund eftersom hästarna tvärnitar när dom fångat kossan :P Ojojoj va jag är spännd, han är sjukt duktig, trevlig oxå för den delen, har faktiskt träffat honom :) :D Och på lördag drart jag till mitt älskade och saknade Tobo för att hjälpa Annica med stallet för att hon ska bort :) Ska trickträna Flipper en massa och ska verkligen försöka få det filmat. Han kan ju lite trix som jag lärt hnm, 

*Stegra på komando lite halvt, måste markera med att antingen knäppa med fingrarna elr smacka/peta med pekpinnen på bogen. Han är himla lättlärd.
*Backa på komando (behövs en heldel mer träning)
*Sen lärde jag honom en cool sak. Han kan "sluta". Jag håller honom i löstgrimmskaffs med höger hand sen petar jag med pekpinnen på hans rumpa så går han sidverts mot mej, assballt.
*Jogg tränar vi på.

- ska träna en del i helgen som jag skrev, och leka lite, kanske löshoppa en gång, minns att han och gullan tyckte det var apskoj :D


Slänger ut lite skojiga gamla bilder :)

Jag och min älskade gamla sköthäst Gray, bild från en hopptävling där vi tog en andra platts. Cheeet va jag saknar tiden!

Kort på mig och min första sköthäst, seriöst va typ 13 år där ;o En kallblodstravare som hette Toftevir :)

Lite old bilder på mig :P

-09 XD


nyårsafton -09 :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Fin blogg! Jättefina bilder och söt häst på headern :)

2012-02-05 @ 18:39:56
URL: http://fotohunden.blogg.se/
Postat av: Carina

Fanny, har en idé/förslag som omfattar "din Bäbis", kan du kontakta mig. Du vet var du kan nå mig. /Kram Carina

2012-02-22 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0