Dom som har mitt hjärta

Kommer göra en liten update nu, slänger in lite bilder på djuren i mitt liv som äger mitt hjärta.


Sally baby, min ängel <3

världens underbaraste och finaste hund <3 Chény lovelovelove <333

den finaste tjejen på hela jorden, saknar min flicka :/ dagen du kom galopperandes från slutet av stora hagen upp till grinden när jag ropade ditt namn GRAY AND CASH <3

Finns inga ord för hur mycket jag saknar dej Minelli, 1 december 2010 RIP <3 mitt ljus i mörkret, jag ser dej fortf galoppera på ängen i en snöstorm eller en disig morgon, du jag föralltid <3

Mina älsklingar <3 och ofc min knäppa kisse...

Puss alla knäppon <3

Kommentarer
Postat av: Noomie

Vilken fin blogg!

Det är inte lätt när man mister sin bästa vän "/

2011-09-13 @ 15:36:13
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0