Mickis våldgästar :D

Hahahah fanny vet inte att jag är inne och röjer på hennes blogg... ><

Men tänkte bara säga att hon fick en ny header, hoppas den är godkänd :)

Men jag är Fannys tävlingskompis! Vi har tävlat och tränat för samma klubb så länge jag kan minnas....  Vi har alltid as roligt på tävlingarna, fast som vanligt så är det en viss person som spöar oss hela tiden ;D Fast har faktiskt vunnit en pleasure över henne ! hahah :D
Är grymt avis på henne som jobbar hos Anders nu. Men men somliga har ju tur!

Jag går i tråkig skola medans hon har roligt om dagarna, hahha rättvist som tusan ;D

aja ha det bra, hoppas fanny inte får ryck på mig ! / mickis

bild på min snyggis häst


Kommentarer
Postat av: M I C K I S

HÄHÄHÄ ouppsiii :3

2011-04-06 @ 20:34:42
URL: http://majckis.blogg.se/
Postat av: Mollie Carlsson - frihetsdressyr

Älskar färgen på header'n! Och så är det ju en snygg häst ;)

2011-04-15 @ 19:30:15
URL: http://molliecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0