14 april 2011

Vaknade med en mega tjock hals och illamående. Känndes som den perfekta starten på dagen. CarpeDiem!

Men kom iaf upp, fick ut hunden på morgon rundan och fick i mej lite frukost. Ikväll tar jag mitt pick och pack och beger mej ut i lugnet på landet igen. Ska ta och gå en promenad med White när jag kommer tror jag, eller så blir det lös longering i korallen. Hon var mega cool första gången och hon är trottsallt inte 3 utan 8 så behöver inte göra allt så saaaakta som med unghästar, utan jobba med henne på ett sätt så hon tkr allt är roligt :) ska ta med kameran ut så blire nått litet kort på henne :)

Kort på CS Sherrie Dance som jag var medryttare på förut.


Kommentarer
Postat av: Idha

Min ffina lilla dressyr häst :D

2011-04-18 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0